AN OTHER WORK FOR A INFORMATIC CLASS

La veritat és que no es que tinc un  hobbie en concret però almenys faig coses en el meu temps lliure:

. Donar tombs és una cosa que fa tot el món, sigui sol o acompanyat , dono molts tombs. A vegades els dono oblidarme dels problemes, per a veure si agafo son o, simplement perque yo vull.També em dona igual el lloc on dono voltes, tan un parc com per el riu, tot lloc és bó per donar tombs.

.Com tota persona de la meva edat, jugar a la play te un lloc en els meus passa temps. Alguna tarda de "viciada", com dic yo, tampoc esta malament una vegada a la setmana.

.Dormir, però dormir dormir. Una migdiadeta curta, generalment de 15:30 a 16:30, per estar estable per al reste de la tarde.

I ja està aixó és el que faig. Ja que fer deure no és un hobbie, és una obligació


Comentarios

  1. Dormi, pero dormir dormir, pero con la cara (y el cuerpo) destapada.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares