LES MEVES VACANCES DE SETMANA SANTA

Aquesta setmana santa he anat al meu camping, que esta als Pirineus, més o menys a 10 min. de la Seu d'Urgell.
Allà, desgraciadament, em va ploure la mayoria de dies, excepte en un que vam aprofitar per fer una excursió al mont.
Allà,com et pots imaginar, hi ha moltes muntanyes i camins on pots fer senderisme.
La veritat, da una mica de pal caminar, però val la pena ja que això et relaxa, el paisatges, el soroll dels rius i els ocells, respirar l'aire pur de la muntanya (Tot i que a vegades també respires el fétid aroma de la vaca).Demostrat que la muntanya relaxa.
Els dies que va ploure em vaig quedar a la meva caravana o a la d'un amic per passar l'estona.En una mateixa caravana ens podiem juntar facilment unes 8 persones. Per el dia normalment estem a la caravana, a la part de fora d'un módul o al bar , però per la nit ens foten fora per que si no armem molt de xivarri, tot i que pels carrers del camping també hi fem molt de xivarri.

Al dia 21 vaig baixar cap a Sant Boi.


Comentarios

Entradas populares