Sant Jordi



Ara us explicaré la llegenda de Sant Jordi(Amb alguns retocs)...

Hi havia una vegada en un poble de nom que no m'enrrecordo, un drac s'en portaba al bestiar per menjar(ja que el Mc Donalds de la zona habia tencat per plaga de rates). S'en portava vaces, porcs, ovelles, a la pobre Sra. Robinson, les gallines den pagés...Tot.

Un día va vindre el drac al poble, llençant llamps i trons(Era un drac elèctric), va vindre preguntant pels animals, El rei li va dir que no quedaven més animals que bitchos bola, El drac va dir que quería els seus animals per demá i que si no els tenía llençaria una rafaga de llamps al poble. El rei va decidir enviar a la gent del poble en comptes d'animals

El drac s'anava emportant a la gent, fins que un día li va tocar a la princessa Marta.El panader Jordi que estaba enamorat d'ella,es va assebentar de la noticia i volia recatarla.

Quan Marta va anar a la cova del drac, aquest va sortir de la dutxa i ella li va dir:

-Ja estic aquí, sisplau que sigui rápid no em fasis sofrir...

-Vale...Tot i que nosé perque tens que sofrir.

Van entrara la cova, que estaba plena d'estables i horts, en els estables estaben els animals que el drac anava amportan'se.

-Que fan aqui tots aquest animals?

-Els crio a la meva granja interior, ells em donen ous,llet,llana, abonament per les plantes,però no mels menjo, sóc vegetariá.-Va dir el drac.

-I, que ha sigut de totes aquelles persones que et vas emportar?-Va apreguntar la princesa.

-Els he donat la posibilitat dedonarlis unes vacances al lloc que ells m'han demanat,no per res sóc el cap d'aquesta agència de viatjes, Dracotravels. On vols anar tú?

-Doncs la veritat no et diria,que no anar a les Bahames, i aixó quants calés hi són?

- És totalment gratis.

-I perque no cobres?

-Perque,per a que necesita diners un drac si no hi cabo en les botigues?

- Bona reflexió...

Tots dos van arribar a una sala dela cova decorada amb cristalls on hi habia la Sra. Robinson( Abans mencionada) aseguda devant d'una llarga taula blanca plena de papers.

-Hola filleta meva, benvolguda a l'agencia de viatges Dracotravel,lamillor ,i única de la zona, en que et puc ayudar?

-M'agradaria viatjar a les Bahames...

-No diguis més!-Va dir la senyora-Jam'encarrego jo de tot...


Mentres tant a la porta de la cova...

-Hey!!-Va dir en Jordi,que era un home grasonet i baixet mentre estaba sobre un ase-Tú!! Llangardaix de merda!!Com no em tornis a la meva princesa et rebano els ulls amb la meva espasa-Espasa que en veritat era una baguette-

El drac va sortir tranquilament de la cova mentres menjava un muffin,quan va acabar el seu apat li var dir:

-Que caralls vols?

-Que em retornis a la meva pricesa,o et clavare lameva espasa...

-Vols dir que em faràs un entrepà amb ella-El drac va agafar la baguette i se la va menjar-I ara que?

- Serà un combat puny a puny...

-A veure- Va dir el drac-Com veig que ets un flipat de primera i que no t'aniràs fins que aconsegueixis lligar-te a la noia aqeulla,la qual segurament no coneixes,et donaré una oportunitat, fins aquí poden pasar dues coses:
.La primera, que em facis cas i continuis amb la teva miserable vida fent "espases" de pà.
.La segona,que no em facis cas, intentis atacarme, t'agafaré,amb quedaré al teu ase per a la meva granja. A tú, et socarraré,t'arrencaré el cap i seràs carn fregida per als voltors del bosc.


En Jordi s'ho va pensar,però va ser una mica idiota i va intentar atacar al drac,el qual el va fotre al panader fora del seu ase,el va llençar una rafàga de llamps, li va arrencar el cap i va donar de menjar als voltors del bosc.

Va sortir la princesa amb les maletes preparades, llesta per anar-se de viatge,peró abans li va preguntar que habia pasat. El drac s'ho va dir tot a la Marta. Per sort,a aquesta li queia malament en Jordi.

Així que en drac va portar a la princesa a les Bahames, i el drac li va regalar una rosa per cortesía de la casa.







Comentarios

Entradas populares